Powered By Blogger

Friday, January 21, 2011

aku dituduh menjadi mata-mata gelap..........?????????

Assalamualaikum dan selamat malam, fuh malam ni aku sgt terkejut coz aku dituduh menjadi mata2 gelap oleh pihak2 tertentu. Astrafilhalazim, aku bukan org sebegitu, aku just cube jadi profesional kepada semua pihak, tapi adakah salah aku bersikap sebegitu ?????

fuh mcm gambar ni pulak eh kalau aku menjadi ejen kepada pihak2 tertentu, aduiiiii x mungkin la, aku dengan nama ALLAH, mengaku tidak pernah menjadi ejen ka tali barut ka, mata-mata gelap ka kepada pihak2 tertentu.


But aku menerima semua ni dgn hati terbuka, dan anggap sebagai asam garam kehidupan di kampus, kepada pihak2 yg terlibat tu, dtg jumpa aku k, jgn la buat fitnah mcm ni, berdosa :)


Tapi halangan ni x mematahkan semangat aku untuk berfikir nak bertanding ka x ni, apae2 pun Hanya ALLAH yg tau.

penggerak

pro-m

bebas (bkn gambar rasmi heheh)


Perjuangkan lah suara mahasisiwa ya, tingkat keupyaan mahasisiwa, INSYAALLAH kita kan berjaya dalam perjuangan nanti, apa2 pun says ALHAMDULILLAH coz belum lagi ujian yg besar aku perolehi, just sekadar fitnah manja ja (hahahhaha)

ok malam dah nak semakin hanyut, esok ada kelas ganti, selamat malam semua wsalam :)

2 comments: