Powered By Blogger

Monday, January 24, 2011

" kenapa ko x da masa untuk diri sendiri, asyik sibukan diri dgn hal lain" ......... ???????

assalamualaikum dan selamat malam, alhamdulillah kita berjumpa lagi, harini hari isnin memang jadual pack sgt2 la, tapi nak buat mcm mana tugasan seorg student mcm tu la. aku mcm biasa ja harini boleh dikatakan agak sibuk ke hulu ke hilir, but kelas mesti pergi juga walau sibuk mcm mana pun



hahahhahahhahah busy mcm ni aku????? x la, biasa2 ja, but harini aku agak terkejut la coz ada kawan aku kata "ko ni kenapa x da masa untuk diri sendiri, but asyik sibukan diri dgn hal lain".    hmmmmm aku tersentak lepas tu


but aku terima kasih kat kawan aku ni coz take care kat aku. sebenanrnya aku bersikap mcm ni coz aku akan rasa puas kalau aku sibukan diri.  puas tu mcm aku dapat bantu org, dapat siapkan tugasan dan mcm2 lagi la, perkara mcm ni la aku agak suka... but.....?????

sebenarnya, selain tu, aku nak elak daripada aku rasa sunyi, terus terang kalau aku x  buat apa, memang aku kan rasa sunyi yg teramat.  gf pun aku x da, yg ada just kawan karib.  tapi aku biar ja coz dah 5 tahun aku rasa sunyi mcm ni.

aku rasa puas coz aku dapat meting, jumpa kawan2 dan buat benda2 lain????? bukan aku x fikir untuk diri aku but ntah la, aku x tau nak fikir apa untuk diri aku ni?????? apa2 pun hidup kena teruskan, lagipun aku da misi selama aku jadi student ni, banyak lagi keinginan aku yg x tercapai lagi.

tapi....... x pa aku mals dah nak fikir,,,,,,,,???????


bye

No comments:

Post a Comment